Nesedí Vám barva, či střih? Ze zákona máte právo zakoupené zboží vrátit bez udání důvodu do 14. kalendářních dnů od data převzetí zboží (tzn. balíček s vráceným zbožím musí být odeslán nejpozději 14. den po převzetí).
Jak postupovat (stejný postup platí i pro reklamaci*):
- Kontaktujte nás na emailu info@besties.cz s informací ohledně vráceného/reklamovaného zboží, do emailu uveďte jméno, na které bylo zboží odesláno, spolu s číslem objednávky.
- Pokud bylo objednáno více kusů, specifikujte, které kusy si přejete vrátit/reklamovat.
- Uveďte, zda budete zasílat přes Zásilkovnu (Mezi námi), či doporučeně, Českou poštou.
- Potvrďte číslo účtu, na který mají být finanční prostředky převedeny zpět.
Poté Vám zašleme údaje pro odeslání balíčku, ten musí být zaslán zpět bez dobírky. Pokud bude zasláno jinak, nebudeme takovou zásilku přebírat.
Jak zboží zabalit:
Vrácené/reklamované zboží, dobře zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy!
Zboží by mělo být odesláno vč. visačky (pokud jí mělo), nepoškozené, bez známek nošení (nežehlené, neprané, nesmí být cítit parfémem ani ničím jiným.), neposílejte ho pouze v jeho originálním obalu, mohlo by dojít k jeho znehodnocení. V takovém případě jsme oprávněni naúčtovat poplatky spojené s uvedením zboží do původního stavu.
Pokud Vám byl poskytnut dárek, při odstoupení od kupní smlouvy (i pouze částečném) jste povinni tento dárek vrátit.
Vrácení finančních prostředků:
Peníze za vrácené zboží vám zašleme na potvrzený bankovní účet co nejdříve, nejpozději do 14 dnů doručení vráceného zboží. Náklady na přepravu hradí kupující.
Další informace naleznete v našich Obchodních podmínkách.
* Vady způsobené běžným opotřebením nebo zaviněním kupujícího není možné reklamovat.